Kleggen

Ferske artikler fra Harry Potter-verden

Saoirse Ronan kunne spilt Lulla Lunekjær

kjkjiuSaoirse Ronan er en irsk skuespiller som er mest kjent for rolle i «Om forlatelse«, «Hanna«, og «Brooklyn«. Det de fleste muligens ikke vet er at hun kunne spilt Lulla Lunekjær i Harry Potter-filmene.

Side2.no har en artikkel hvor de har funnet morsomme fakta om skuespillerinnen. Et av punktene er at hun var på autidion og prøvespilte som Lulla Lunekjær, men siden den andre irske skuespilleren Evanna Lynch istedet fikk ble det ikke sånn.

«Jeg var for ung, men jeg tenkte jeg gjerne ville vært med i Harry Potter. Da jeg var yngre mente jeg at de måtte ha verdens beste jobb«. – Ronan

 

Les hele listen her!

La vi skru tilbake tiden: Hvem ville du foretrekt i rollen som Lulla Lunekjær; Saoirse Ronan eller Evanna Lynch?

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 23. februar 2016 av i Nyheter med stikkord , .
Follow Kleggen on WordPress.com
